مخلوط کن ۷۲۰۰ وات صنعتی سیلور کرست مدل sc-1589

silver crest sc-1589 blender

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: silver crest
  • ابعاد: ۱۸x۱۴x۴۸ سانتی‌متر
  • توان: 7200 وات
  • تعداد حالت سرعت: 15
1,515,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مخلوط کن سیلور کرست SC-1589 یک محصول بسیار با کیفیت و چند منظوره با قابلیت آسیاب و مخلوط کن می باشد که قابلیت آسیاب و مخلوط کردن انواع مواد غذایی قابل خرد شدن اعم از سبزیجات، میوه، ادویه و... را دارد. این دستگاه به یک موتور قدرتمند با توان بالا مجهز است که قابلیت چرخش با سرعت 32000 دور در دقیقه را دارد که به آسانی و در کمترین زمان مواد مورد نظر را مخلوط کرده و آن را برای شما آماده می کند. مدل 1589 قابلیت تنظیم سرعت را دارد و با استفاده از دکمه گرداننده ای که بر روی دستگاه تعبیه شده بسته به نوع مواد غذایی می توانید سرعت آن را تنظیم کنید و همچنین می توانید سرعت موتور را بر روی دور آهسته و یا دور سرعت بالا قرار دهید. در ادامه به بررسی بیشتر و دقیق تر این محصول و نکاتی درمورد استفاده از آن پرداخته ایم.

مخلوط کن سیلور کرست 1589 دارای تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ است که بسیار محکم و با دوام طراحی شده و حتی قابلیت خرد کردن یخ را نیز دارد. جنس کاسه مخلوط کن از شیشه پلی کربنات ساخته شده که از مواد با کیفیتی ساخته شده و مقاومت فوق العاده بالایی دارد و تقریبا میتوان گفت نشکن است. علاوه براین ظرفیت آن نیز 2 لیتر است که مناسب برای استفاده خانگی می باشد و به راحتی می تواند جوابگوی استفاده خانوار باشد.


نکاتی در مورد استفاده از مخلوط کن سیلور کرست SC-1589:

  1. این محصول دستگاهی با سرعت بسیار بالا میباشد. لطفا قبل از استفاده دستور العمل های استفاده از آن را در دفترچه راهنما، با دقت مطالعه نمایید.
  2. این مخلوط کن قادر است انواع مواد جامد قابل شکستن، خشک، نیمه مایع و مایع را نیز خرد و مخلوط کند. برای حاصل شدن بهترین نتیجه، مواد خوراکی را با سایز های مناسب داخل دستگاه قرار دهید. سایز پیشنهادی ما برای داشتن بهترین عملکرد، قطعات با سایز ۳ تا ۵ سانتی متر است.
  3. همواره قبل از استفاده مطمئن شوید که پارچ مخلوط کن به طور کامل و صحیح روی موتور سوار شده است تا از وارد شدن هر گونه آسیب ناشی از عدم چفت شدن پارچ و موتور به دستگاه اجتناب شود. به هیچ وجه پارچ را قبل از خاموش کردن و توقف کامل پره ها بر ندارید!!!
  4. این دستگاه با ولتاژ ۲۴۰ ولتی کار میکند. لطفا قبل از روشن کردن آن اطمینان حاصل کنید که دوشاخه آن به طور صحیح به پریز زده شده است و همچنین قبل از اتصال دستگاه به منبع برق از خاموش بودن کلید آن اطمینان حاصل کنید و دقت کنید که قبل از روشن کردن دستگاه، قدرت آن را با استفاده از تنظیم کننده سرعت، روی حالت کمینه قرار دهید.
  5. پس قرار دادن مواد غذایی در داخل پارچ، حتما درب آنرا ببندید. به هیچ وجه دست خود را درون پارچ نبرید!!! ابتدا با استفاده از عملکرد پالسی، مواد را به قطعات کوچکتر تبدیل کرده و سپس با استفاده از کلید روشن و خاموش دستگاه را روشن کنید. سرعت دستگاه را از کمترین سطح به سمت سرعت بیشتر با توجه به نیازتان برای میزان خرد و ریز کردن مواد غذایی تنظیم کنید.
  6. میتوانید از کلاب دستگاه برای هم زدن مواد غذایی داخل پارچ استفاده کنید تا مواد غذایی به صورت یک دست مخلوط و خرد شوند. بهتر است با دست دیگرتان پارچ را نگه دارید تا تعادل آن به هم نخورد.
  7. جهت خرد کردن یخ، بهتر است به همراه آن کمی مایع هم به پارچ اضافه شود تا از انجماد دوباره یخ پرهیز شود. 
  8. بسته به نوع مواد غذایی، پیشنهاد میشود از روشن بودن پیوسته مخلوط کن برای مدت زمان بیش تر از یک دقیقه پرهیز شود! سعی کنید به صورت دوره‌ای از این محصول استفاده کنید و در صورت شک کردن به آماده شدن مواد، دستگاه را بلافاصله خاموش کنید. این مورد به دلیل قدرت و سرعت بسیار بالای دستگاه می باشد. 
  9. لطفا هنگامی که قصد دارید دستگاه را تمیز کنید حتما ابتدا آنرا از برق بکشید تا از وقوع صدمات جبران ناپذیر به خودتان اجتناب شود.
  10. میتوانید برای تمیز کردن پارچ، مقداری آب داخل پارچ ریخته و دو تا سه بار با عملکرد پالسی دستگاه را روشن کنید. سپس پارچ را جدا کرده، آب را بیرون ریخته و با دستمال تمیزی آنرا خشک کنید.
  11. از تماس بخش موتور دستگاه با آب پرهیز کنید؛‌ چراکه میتواند باعث آسیب به دستگاه شود. 
  12. شستشوی کلاب و درب پارچ نیز جهت رعایت کامل مسائل بهداشتی الزامی است. 
  13. موتور دستگاه مجهز به سیستم جلوگیری از اوور لود (overloading device) است که در صورت داغ شدن موتور متعاقب استفاده بیش از حد، دستگاه را خاموش میکند. در صورت مشاهده این موضوع نگران نباشید. میتوانید دستگاه را پس از سرد شدن، دوباره روشن کنید.
  14. همواره ایمنی را در اولویت قرار دهید. از اقدام به باز کردن دستگاه پرهیز کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل در عملکرد دستگاه، حتما از یک تعمیرکار حرفه‌ای مشاوره بگیرید. اعمال هر نوع تغییر در دستگاه باید توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای صورت گیرد. 
برند
silver crest
ابعاد
۱۸x۱۴x۴۸ سانتی‌متر
توان
7200 وات
تعداد حالت سرعت
15
پارچ
دو لیتر شفاف
عملکرد پالس
دارد
طول سیم
1 متر
جنس پارچ
مقاوم در برابر حرارت
بدنه و پارچ پلاستیکی (پلاستیک نشکن)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...