آبمیوه گیری 4 کاره پاناسونیک مدل kj-8900

panasonic kj-8900 juicer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: panasonic
  • توان: 1800 وات
  • ظرفیت: ظرفیت مخزن تفاله گیر:2 لیتر ظرفیت پارچ مخلوط کن:1.5 لیتر
  • جنس: جنس بدنه: استیل ضد زنگ جنس پارچ مخلوط کن: شیشه پیرکسی جنس پارچ خردکن: شیشه پیرکسی جنس پارچ آسیاب کن: شیشه پیرکسی جنس تیغه: استیل ضد زنگ
13%
2,600,000
2,263,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول بسیار زیبا و کاربر پسند از دو مخزن تفاله و آبمیوه برخوردار است و هر یک از این مخازن به صورت مجزا در کنار دستگاه قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که مخازن این دستگاه از قابلیت جدا شدن برخوردار می باشند که این امر موجب می ‌شود تا نظافت این دستگاه به سادگی صورت پذیرد. تیغه اصلی این محصول دارای جنس استیل ضد زنگ می باشد و به راحتی می توان آن را مورد شستشو قرار داد. علاوه بر این قطر دهانه دستگاه به نحوی است که امکان آبگیری میوه های سایز درشت نیز توسط آن فراهم شده است. این محصول به سادگی می تواند مورد شستشو قرار بگیرد. علاوه بر این کلیه لوازم جانبی این دستگاه به جز قطعات برقی قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارا می باشند. مخزن پلاستیکی این آبمیوه گیری درجه بندی شده است. این آبمیوه گیری دارای ۴ کاربری مختلف است و از 2 سرعت برخوردار می باشد و کاربران می توانند بسته به نیاز شان سرعت مورد نظر را تنظیم و این آبمیوه گیری را مورد استفاده قرار دهند. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای پایه های ضد لغزش است و این امر موجب می شود تا در حین کار این دستگاه تکان نخورد و جابجا نشود.

برند
panasonic
توان
1800 وات
ظرفیت
ظرفیت مخزن تفاله گیر:2 لیتر
ظرفیت پارچ مخلوط کن:1.5 لیتر
جنس
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس پارچ مخلوط کن: شیشه پیرکسی
جنس پارچ خردکن: شیشه پیرکسی
جنس پارچ آسیاب کن: شیشه پیرکسی
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
نوع آبمیوه گیری
4 کاره * مخلوط کن، غذاساز، آسیاب، و آبمیوه گیری *
سایر مشخصات
قابلیت آب گیری سیب: دارد
سیستم ضد چکه: دارد
عملکرد پالس: دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...