آب مرکبات گیر اصل نوال مدل JCR-6176

Newal jcr-6176 Fruit Extractor

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Newal
  • توان: ۱۰۰ وات
  • ظرفیت کاسه: ۴۰۰ میلی لیتر
  • نوع عملکرد: فشاری و اهرمی
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این آب مرکبات گیر حرفه ای نوال مدل Jcr-6176 مجهز به سیستم ضد کچه میباشد. در ساخت این آب مرکبات گیر امنیت کاربران در درجه اول قرار گرفته است. پایه های این دستگاه به صورت ضدلغزش طراحی شده اند. به صورتی که در هنگام استفاده آب مرکبات گیر به سطح کار میچسبند تا دستگاه از جای خود تکان نخورد. همچنین یک درپوش ضدگرد و غبار نیز در آب مرکبات گیر نوال ۶۱۷۶ قرار داده شده است. تیغه های این دستگاه از استیل ضدزنگ ساخته شده اند. دارای قابلیت چرخش دو طرفه نیز میباشند. همچنین جهت سهولت کار کاربران تمامی قطعات این آب پرتقال گیر دارای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی میباشند.

نوال نام تجاری یکی از شرکت های معروف ترکیه است که پیشرو در ارائه لوازم خانگی در محصولات صنعتی است. تنوع محصولات شرکت نوال بالغ بر ۴۰۰ قلم است. مرکز نمایندگی و توسعه برند نوال در ترکیه قرار دارد. برند نوال در خرداد ماه سال ۱۳۸۰ در زمینه‌ی طراحی و‌ تولید لوازم خانگی برقی فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی‌ است، با ایجاد کارگاه‌تولیدی فعالیت خود را ادامه داده و سعی‌ بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی مرغوب و بسیار با کیفیت را داشته است. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به جارو برقی، آون توستر، جاروشارژی، ساندویچ‌ساز، پنکه، بخاری، هم‌زن ، سرخ کن و… اشاره کرد.

برند
Newal
توان
۱۰۰ وات
ظرفیت کاسه
۴۰۰ میلی لیتر
نوع عملکرد
فشاری و اهرمی
جنس
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس تیغه: استبل ضد زنگ
سایر مشخصات
سیستم ضد چکه: دارد
پایه ضد لغزش: دارد
تعداد سری آب مرکبات: ۲ عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...