آبمیوه گیری 4 کاره تمام لمسی پاناسونیک مدل MY-629C

panasonic MY-629C juicer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: panasonic
  • توان: 1800 وات
  • نوع آبمیوه گیری: 4 کاره: خردکن، آبمیوه گیر، آسیاب کن، مخلوط کن
  • ظرفیت: مخزن تفاله گیری: 2.4 لیتر ظرفیت پارچ مخلوط کن: 1.5 لیتر
4,300,000
4,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​​​​​فواید مصرف مواد غذایی سالم و بخصوص نوشیدنی‌های طبیعی برای همه روشن است. دستگاه‌های آبمیوه‌گیری‌ با کارکرد تخصصی خود، در مدت‌زمانی کوتاه، امکان تهیه‌ی انواع آبمیوه‌های مختلف مانند سیب، هویج و کرفس را برای ما فراهم می‌کنند؛ درنتیجه برای کسانی که نوشیدن آبمیوه‌های طبیعی را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود جا داده‌اند، وسایلی کاربردی هستند. آبمیوه‌گیری‌ها به‌صورت تک‌کاره یا چندکاره به بازار عرضه می‌شوند. در مدل‌های چندکاره ممکن است در کنار دستگاه آبمیوه‌گیری، متعلقات دیگری مانند مخلوط‌کن و آسیاب هم عرضه شود.

آبمیوه‌گیری «پاناسونیک‌» (Panasonic) مدل‌‌‌ «MY-629C»‌ یکی از آبمیوه‌گیری‌های چندکاره موجود در بازار است. دستگاه MY-629C با بدنه‌ی‌ مستحکم خود که از ترکیب استیل ضد زنگ و پلاستیک مشکی‌رنگ ساخته شده است، ظاهر ساده و بسیار شیکی دارد. این وسیله می‌تواند در آشپزخانه‌ای مدرن و در کنار لوازم فلزی دیگر جلوه و هماهنگی بسیار خوبی داشته باشد. به همراه آبمیوه‌گیری MY-629C یک پارچ مخلوط‌کن و آسیاب کوچک نیز به کاربر عرضه می‌شود تا این دستگاه به یک دستیار حرفه‌ای و همه‌فن‌حریف در آشپزخانه شما تبدیل شود.


یکی از ویژگی‌های مهمی که برای انتخاب دستگاه آبمیوه‌گیری باید به آن توجه کنید، اندازه‌ی قطر دهانه‌ی ورودی دستگاه است. آبمیوه‌گیری MY-629C با قطر دهانه‌ی 85 میلی‌متری به‌راحتی می‌تواند یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و برای گرفتن آب‌میوه‌ها نیازی به خردکردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر نیست.


روی بدنه آبمیوه گیری صفحه نمایشی با دکمه های لمسی برای روشن و خاموش شدن و تنظیم سرعت در 5 حالت با عملکرد توربو تعبیه شده است. محفظه های خردکن و آسیاب شیشه ای با تیغه های فولادی که کارایی بالایی دارند. پایه تمامی قطعات از استیل با کیفیت بوده و ظاهر بسیار شیکی به محصول داده است.


هم اکنون شما مشتریان عزیز میتوانید این محصول را با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی مرزچه خریداری نمایید.

برند
panasonic
توان
1800 وات
نوع آبمیوه گیری
4 کاره: خردکن، آبمیوه گیر، آسیاب کن، مخلوط کن
ظرفیت
مخزن تفاله گیری: 2.4 لیتر
ظرفیت پارچ مخلوط کن: 1.5 لیتر
تعداد تنظیمات سرعت
5 سرعته + حالت توربو
جنس بدنه
جنس بدنه آبمیوه گیری از استیل ضد زنگ و پلاستیک مشکی مقاوم
پارچ مخلوط کن و آسیاب از شیشه پیرکس مقاوم
جنس پایه قطعات
تمامی قطعات پایه استیل
سایز دهانه ورودی
85 میلی متر
سایر مشخصات
سوئیچ ایمنی: دارد
طول سیم برق: 1.2 متر
سیستم ضد چکه: دارد
پایه ضد لغزش: دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...