عصاره گیر گوسونیک مدل GSJ-2240

gosonic GSJ-2240 slow juicer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: برند: gosonic نوع آبمیوه گیری: عصاره گیر رنگ مشکی نقره ای جنس بدنه استیل و پلاستیک جنس تیغه (صافی) استیل ضد زنگ توان مصرفی 240 وات مجهز به سیستم ضدچکه دارای قابلیت عصاره گیری انواع میوه سرعت کم برای حفظ حداکثر ویتامین های میوه تنظیمات سرعت: 2 حالته سوئیچ ایمنی: دارد پایه ضد لغزش: دارد مخزن آب میوه گیری: دارد مخزن تفاله: دارد
4,639,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عصاره گیر گاسونیک مدل GSJ-2240، با بهره گیری از توان 240 وات، آبگیری سالم را آسان می کند و تجربه آماده سازی نوشیدنی های خوشمزه و منحصر به فردی را امکانپذیر می سازد. به لطف این دستگاه می توان تمام میوه ها و سبزیجات مورد علاقه خود را عصاره گیری کرد. دیگر نیازی به برش بیشتر میوه ها و سبزیجات برای قرار دادن در داخل این دستگاه گوسونیک نیست. فقط کافیست، همه را در دهانه ورودی عریض قرار داد و با صرفه جویی در وقت، از نوشیدن آبمیوه های متنوع و مغذی لذت برد. Gosonic GSJ 2240 به سیستم ضد چکه نیز مجهز شده که باعث می شود تا همیشه پیشخوان آشپزخانه ها زیبا و تمیز بماند.

مشخصات
برند: gosonic
نوع آبمیوه گیری: عصاره گیر
رنگ مشکی نقره ای
جنس بدنه استیل و پلاستیک
جنس تیغه (صافی) استیل ضد زنگ
توان مصرفی 240 وات
مجهز به سیستم ضدچکه
دارای قابلیت عصاره گیری انواع میوه
سرعت کم برای حفظ حداکثر ویتامین های میوه
تنظیمات سرعت: 2 حالته
سوئیچ ایمنی: دارد
پایه ضد لغزش: دارد
مخزن آب میوه گیری: دارد
مخزن تفاله: دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...