چرخ گوشت آنالوگ دایتون پلاس آلمان مدل dp-601

douyton+ dp-601 meat grinder

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: douyton+
  • ابعاد: 40×25×38 سانتی متر
  • گارانتی: 18 ماه خدمات پس از فروش
  • توان: 2200 وات
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قدرت موتور چرخ گوشت آنالوگ دایتون پلاس آلمان مدل dp-601 وات 2200 بوده و دارای سه عدد تیغه از جنس فولاد ضد زنگ برای چرخ کردن گوشت به اندازه مورد نیاز شما است. این محصول از ساختار و طراحی کلاسیک و شیک برخور دار میباشد . بدنه آن نیز بسیار محکم و ازمواد بسیار مرغوب تولید شده است. جنس بدنه استیل ضد زنگ و ضد ضربه میباشد .تیغه ها و پنجره ها تماما از استیل ضد زنگ ساخته شده است. این محصول دارای یک پنل آنالوگ می باشد. کیفیت بدنه و ساخت این محصول بسیار بالا بوده و استفاده از آن بسیار ساده بوده و از زیبایی خاصی برخوردار است.

در ساخت بدنه از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده‌ شده است تا علاوه‌بر زیبایی بخشیدن به ظاهر، از موتور قدرتمند دستگاه محافظت کند. زیر بدنه‌ی اصلی پایه‌های ضدلغزش در نظر گرفته ‌شده است تا با حرکت موتور لرزش و لغزشی ایجاد نشده و خطری رخ ندهد. ویژگی بارز این چرخ گوشت موتور گیربوکسی آن است.بر روی بدنه چرخ گوشت یک پنل آنالوگ برای روشن و خاموش کردن دستگاه قرار دارد. دسته‌ای پلاستیکی برای فشاردادن گوشت و هدایت آن‌ به سمت مارپیچ نیز در نظر گرفته شده است. قطعات فلزی و کبه‌ساز در محفظه‌ی بالایی دستگاه جای می‌گیرند تا گم نشوند. همچنین جنس بدنه استیل ضد ضربه است.


برند
douyton+
ابعاد
40×25×38 سانتی متر
گارانتی
18 ماه خدمات پس از فروش
توان
2200 وات
موتور
گیربکسی
جنس بدنه و قطعات
استیل و فولاد
نوع پنل
آنالوگ
سایر مشخصات
مصرف انرژی A
دارای ۳ سایز سوسیس ساز
دارای ۳ صفحه ریز، متوسط، درشت
سیستم چرخش معکوس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...