چرخ گوشت 3000 واتی گوسونیک gosonic مدل GMG-746

gosonic gmg-746 meat grinder

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: gosonic
  • ابعاد: 27 × 25 × 42 cm
  • وزن: 5.5 کیلوگرم
  • توان: 3000 وات
2,735,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

غذاهایی که با گوشت چرخ کرده پخته می شوند یکی از خوشمزه ترین نوع خوراک ها می باشند که معمولا همه افراد به آنها علاقه مند هستند. در گذشته تهیه گوشت چرخ کرده در بیرون انجام می گرفت که به دلیل بهداشتی نبودن بسیاری از مکان ها مشکلاتی را برای مخاطبین به وجود می آورد. اما امروزه به دلیل وجود چرخ گوشت های برقی خانگی این کار به راحتی در منزل انجام می گیرد و از نظر بهداشتی کاملا سالم می باشد. چرخ گوشت گوسونیک GMG-746 از مدل هایی است که با توجه به قابلیت هایی که دارد نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بررسی چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-746

عملکرد معکوس یکی از امکاناتی است که در این چرخ گوشت تعبیه شده است و برای زمانی که گوشت شما در دستگاه گیر می کند بسیار مناسب می باشد یعنی شما می توانید با فعال کردن این حالت گوشت را به طرف بیرون بازگردانی کنید و فرایند چرخ کردن را از اول شروع کنید. چرخ گوشت 3000 وات گوسونیک با این قدرتی که دارد در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه مکثی هر نوع گوشتی را که بخواهید چرخ می کند و به شما تحویل می دهد. جنس تیغه های این محصول از جنس استیل ضد زنگ میباشد و هر نوع گوشتی را به سرعت ریز و قیمه می کنند. مخاطبان این چرخ گوشت گوسونیک GMG-746 از طریق شفت چرخشی آن می توانند تمام اجزای آن را جدا سازی کنند و شستشو دهند و سپس آن را برای استفاده بعدی دوباره نصب کنند.

پایه های این مدل ضد لرزش است که که در صورت قرارگیری بر روی انواع سطوح، بدون لغزش و به طور ثابت کار می کند. وزن این دستگاه مناسب است و جابه جایی آن برای کاربران عزیز راحت است. بدنه ی چرخ گوشت GMG-746 از جنس استیل و پلاستیک فشرده مقاوم است.این ویژگی سبب می شود امکان خط و خش دار شدن آن در طول زمان کاهش یابد.

هم اکنون شما میتوانید این محصول را با بهترین قیمت و گارانتی 12 ماهه گوسونیک از فروشگاه لوازم خانگی مرزچه خریداری نمایید

برند
gosonic
ابعاد
27 × 25 × 42 cm
وزن
5.5 کیلوگرم
توان
3000 وات
میزان خروجی
3000 تا 4000 گرم در دقیقه
نوع موتور
گیربکسی
جنس بدنه
استیل و پلاستیک مقاوم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
سایر مشخصات
سیستم چرخش معکوس: دارد
سیستم کبه ساز و سوسیس ساز: دارد
محافظ گرد و غبار: دارد
سینی دو منظوره: دارد
پایه های ضد لغزش: دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...