زودپز برقی 14 کاره 6 لیتر تفال tefall مدل ter-2101

tefall ter-2101 quick cooker

دسته : زودپز
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: tefal
  • توان: 1000 وات
  • ظرفیت: 6 لیتر
  • تعداد برنامه های پخت: 14
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از هوشمند ترین نمونه های ساخته شده از زودپز تا به امروز بدون شک زودپز برقی تفال TER2101 از شرکت تفال میباشد. محصولی کاملا حرفه ای که دارای برنامه های از پیش تعریف شده گوناگون جهت پخت انواع مواد غذاییست. در ادامه شما را با این محصول بیشتر اشنا خواهیم کرد.

زودپز چند کاره هوشمند تفال، محصولی خاص است که میتواند به تنهایی جایگزین چندین وسیله مختلف در آشپزخانه شما باشد. این محصول شگفت انگیز دارای ۱۴ کارکرد مختلف و کاربردی است که شما را از بسیاری دیگر از لوازم آشپزخانه بی نیاز خواهد کرد. از خصوصیات برجسته این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

صرفه جویی در زمان: زود پز چند کاره تفال به شما این امکان را میدهد که در کمترین زمان ممکن، انواع غذا های مختلف رو آماده کنید؛‌ بدون این که نیاز باشد حواستان را صرف آن کنید و به لطف تایمر و سیستم دقیق آن میتوانید با خیال راحت به مهمان ها و دوستانتان پیوسته و از مصاحبت با آنها لذت ببرید.

کاربری آسان: غذا های خوشمزه مورد نظرتون رو به راحتی با استفاده از ۱۴ حالتی که روی صفحه لمسی این محصول تعبیه شده بپزید. کافی است برنامه مورد نظرتون رو تنها یک بار لمس کنید تا زود پز تیفال شروع به پختن کند. از حالت های پخت و پز این زود پز میتوان به سرخ کن، کیک پز، سوپ پز، برشته کن، پرج، بخار پز، پلو پز و... نام برد.

قابلیت شخصی سازی: حالت سرآشپز زود پز چند کاره تفال این امکان را فراهم میکند که زمان پخت و همچنین دما را با توجه به هر دستور پخت دلخواهی تنظیم کنید.

انعطاف پذیری: با سیستم بی نظیر تنظیم زمان شروع پخت شما میتوانید به این محصول دستور دهید که در چه زمانی شروع به پخت کند. برای مثال شما میتوانید زود پز را برای شروع به پختن غذا در ۶ ساعت دیگر تنظیم کنید. برای این قابلیت شروع پخت با تاخیر، بازه زمانی ۲ تا ۲۴ ساعته در نظر گرفته شده است؛‌ به این معنا که زودپز هوشمند تفال میتواند به انتخاب شما در ۲ تا ۲۴ شاعت آینده به صورت اتوماتیک شروع به پختن غذا کند. این محصول دارای قابلیت گرم نگه داشتن غذا نیز هست که این دو ویژگی در کنار هم، کمک حالی بسیار عالی برای شما هستند؛ به خصوص در زمان هایی که کار های زیادی برای انجام دادن دارید و واقعا سرتان شلوغ است!

اینها تنها تعدادی از ویژگی های این محصول شگفت انگیز هستند. به همراه این محصول، یک درب شیشه ای، توری سرخ کن، ظرف میله ای مخصوص بخار پز، یک عدد پیش بند و نیز چند اکسسوری کاربردی دیگر نیز قرار دارند. 

این زود پز علاوه بر بازار ایران، در بازار کشور های فرانسه، روسیه، ایتالیا و نیز امارات متحده عربی موجود است و البته استقبال خوبی هم از آن شده است.

14 برنامه پخت و پز این محصول عبارتند از:
* قابلیت سرخ کردن
* پخت کیک
* تنظیم دستی
* سوپ
* خورشت
* شیر زنی
* بخارپز
* پلوپز کردن
* سرخ کنی گوشت
* همزنی
* آبگوشت
* مربا
* کاسه ماست بندی
* سرآشپز

برند
tefal
توان
1000 وات
ظرفیت
6 لیتر
تعداد برنامه های پخت
14
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
نوع پنل
لمسی
درجه کیفی
A++
سایر مشخصات
دریچه مخصوص خروج بخار: دارد
تایمر (زمان سنج): دارد (۲۴ ساعته)
حالت گرم نگه دارنده: دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...