زودپز آنالوگ برقی دایتون پلاس مدل Dp- 702

douyton+ dp-702 quick cooker

دسته : زودپز
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: douyton+
  • ابعاد: 300x300x320 سانتی‌متر
  • گارانتی: 18 ماه خدمات پس از فروش
  • توان: 1000 وات
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همه ی ما سعی میکنیم وسایلی را برای آشپزخانه تهیه کنیم که با صرف زمان کمتر غذای بهتری را روی سفره خود قرار دهیم. هر خانمی در خانه خود طبیعتاً باید یک زودپز برقی دیجیتال را داشته باشد. یکی از محکمترین دلایل نیاز به زودپز برای موقعی است که مهمان عجلە ای داریم و وقت کافی برای پخت غذا نداریم. زودپز امروزه با مارک های مختلفی در بازار موجود است که زودپز دیجیتال دایتون پلاس مدلDp- 702 یکی از محصولات مناسب و به روز آن است. در ادامه شما را بیشتر با این محصول آشنا خواهیم کرد.

بررسی زودپز آنالوگ برقی دایتون پلاس مدل Dp- 702 

زودپز برقی دایتون + با توان 1000 وات امکان پخت انواع غذاها را در سریع ترین زمان ممکن فراهم می کند. جنس بدنه زودپز استیل ضد زنگ بوده که علاوه بر این که بر زیبایی ظاهری دستگاه افزوده است بسیار مقاوم و محکم می باشد و هم چنین به راحتی قابل تمیز شدن می باشد. ظرفیت 6 لیتری زودپر مناسب برای تهیه غذا برای 5 تا 8 نفر می باشد. زودپز دیتون + مجهز به دیگ پخت با روکش نچسب و با داوم می باشد که غذا به آن نمی چسبد و به راحتی می توان آن را شستشو نمود. این دیگ قابل جدا شدن از بدنه بوده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیز می باشد. با استفاده از دستگیره های عایق گرمای زودپز می توان آن را به سهولت جابجا نمود. با استفاده از دریچه خروج هوا که بر روی درب زودپز قرار دارد می توان میزان فشار داخل دیگ را تنظیم نمود. دکمه روشن/ خاموش دستگاه در قسمت پائینی بدنه واقع است که با زدن این دکمه زودپز روشن می شود. زودپز جی پاس مجهز به تایمر 60 دقیقه ای جهت حفظ فشار داخلی دیگ می باشد که با تنظیم آن می توان مدت زمان حفظ فشار داخل دیگ را تعیین نمود.

راهنمای پخت غذا با زودپز برقی دویتون پلاس مدل DP-702:


 جهت پخت غذا با زودپز برقی دیتون + ابتدا دو شاخه را به پریز برق بزنید. سپس کلید را در وضعیت روشن قرار دهید. در این حالت نشان گر power روشن می شود. دکمه انتخاب گر فشار را در جهت عقربه ساعت بپیچانید و مدت زمان حفظ فشار مورد نظر را انتخاب کنید. نشان گر دماHeating روشن می شود. زودپز شروع به گرم شدن کرده و فشار داخل آن بالا می رود. همزمان با بالا رفتن دمای داخل زودپز سوپاپ ایمنی درب بالا آمده و درب زود پز قفل میگردد و تا خالی نشدن کامل بخار درب آن باز نمی شود. وقتی مدت زمان حفظ فشار به اتمام رسید زودپز به صورت خودکار به حالت گرم نگه داشتنkeep warm می رود. نشان گر گرم نگه داشتن روشن می شود. حال می توانید تنظیم کننده فشار را بچرخانید و در وضعیت تخلیهvent قرار دهید. زودپز شروع به تخلیه فشار می کند. وقتی فشار به اندازه کافی خارج شد زودپز دیگر سوت نمی زند. دسته درب زودپز را نگه داشته و آن را در خلاف جهت عقربه ساعت بچرخانید تا درب ثابت شود و دیگر حرکت نکند، سپس درب را بردارید. این زود پز طعم طبیعی غذا را حفظ کرده مانع هدر رفتن ویتامین های موجود در غذا می شود.

برند
douyton+
ابعاد
300x300x320 سانتی‌متر
گارانتی
18 ماه خدمات پس از فروش
توان
1000 وات
ظرفیت
6 لیتر
تعداد برنامه های پخت
10
نوع پنل
آنالوگ ولومی
جنس بدنه
استیل
سایر مشخصات
کارایی: پلوپز، بخارپز، آرام پز، زودپز
پایه ضد لغزش: دارد
طول سیم: 1 متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...