آبمیوه گیری 4 کاره دیجیتال گوسونیک Gosonic مدل GSJ-504

Gosonic GSJ-504 juicer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: gosonic
  • ابعاد: 400 × 170 × 280 میلی‌متر
  • وزن: 7 کیلوگرم
  • توان: 800 وات
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-504 با ظاهری ساده و زیبا و با قدرت موتور ۸۰۰ وات، دستگاهی چهار منظوره ( آبمیوه گیر، خردکن ، آسیاب و مخلوط کن ) برای مصارف خانگی طراحی و تولید شده است. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

معرفی برند گوسونیک

برند گوسونیک که برخی آن را با نام گاسونیک (Gosonic) می شناسند ساخت کشور ترکیه می باشد و انواع محصولات لوازم خانگی را با کیفیت بسیار خوب روانه بازار می کند، این برند ترکیه ای با توجه به محبوبیتی که در طی سال های فعالیت خود به دست آورده است امروزه انواع تولیدات خود را به دیگر کشور های جهان صادر می کند. گوسونیک از جمله از برند های محبوب ترکیه ای است که که در سال ۱۹۷۹ در یکی از شهر های ترکیه تاسیس شده است.در حقیقت شاید برای شما جالب باشد که بدانید محصولات برند گوسونیک در کشور چین ساخته می شوند. برند گوسونیک در ابتدای راه خود معروفیت زیادی نداشت اما با گذشت زمان توانست در صنعت تولید پیشرفت های چشمگیری را به دست آورد و کم کم توانست است وارد عرصه بازار خاورمیانه شود و طرفداران زیادی را از آن خود کرده اند.

بررسی آبمیوه گیری 4 کاره گوسونیک مدل GSJ-504

این آبمیوه گیری انواع میوه را با کمترین زحمت و صرف زمان کم امکانپذیر می سازد. بدنه اصلی دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و بر روی آن ۴ کلید فشاری جهت روشن و خاموش، سرعت کم و زیاد و عملکرد ضربه ای (پالس) طراحی شده. این آب میوه گیری گوسونیک به دلیل داشتن عملکرد پالس از بیشترین سرعت و کارایی برخوردار گردیده. همچنین در زیر آبمیوه گیر، پایه های ضد لغزش قرار گرفته که از لرزش و سرخوردن آن هنگام کار جلوگیری می نماید. فیلتر آبمیوه گیری ۵۰۴ Gosonic از استیل ضد زنگ مرغوب ساخته شده است. این دستگاه به دلیل داشتن قطر زیاد دهانه ورودی، امکان آب گیری انواع میوه ها و سبزیجات را بدون برش یا با حداقل برش فراهم می کند و نوشیدن آبمیوه ای گوارا همراه با حفط خواص میوه ها را به فراهم می آورد.

سایر ویژگی ها

بر روی این آبمیوه گیری ، صفحه نمایش دیجیتالی بزرگی طراحی شده که توسط آن می توان تنظیمات سرعت را تا ۵ درجه همراه با عملکرد موردنیاز انجام داد. پارچ پلاستیکی با ظرفیت ۱ لیتر با سرپوش در زیر خروجی آبمیوه گیری ۵۰۴ گاسونیک قرار می گیرد و همچنین برای مخلوط کن پارچ شیشه ای مقاومی با ظرفیت ۱.۵ لیتر ساخته شده که امکان نظارت بر مخلوط شدن مواد را می دهد و کاملا برای مخلوط کردن انواع مواد غذایی مناسب می باشد. از دیگر ویژگیهای قابل توجه این دستگاه می توان، به اهرم فلزی برای قفل کردن بدنه آن اشاره نمود. مخلوط کن و آسیاب، مجهز به سیستم قفل ایمنی روی پایه می باشند و طوری طراحی شده اند که اگر پارچ یا آسیاب بطور کامل روی پایه قرار نگیرند، دستگاه شروع به کار نخواهد کرد.محفظه آسیاب ارائه شده همراه با این محصول، برای آسیاب کردن انواع مواد غذایی سخت و خشکبار مناسب بوده و از جنس شیشه ای مقاوم با تیغه برنده می باشد که به راحتی قابل جداسازی و شستشو خواهد بود.





برند
gosonic
ابعاد
400 × 170 × 280 میلی‌متر
وزن
7 کیلوگرم
توان
800 وات
کارکرد
4 کاره مخلوط کن - خردکن - آسیاب - آبمیوه گیر
نوع پنل
دیجیتال
جنس
جنس بدنه آبمیوه گیری: استیل ضد زنگ
جنس پارچ مخلوط کن: شیشه
جنس تیغه (صافی): استیل ضد زنگ 4 پره
سایر مشخصات
دارای عملکرد پالس
سیستم ضد چکه: دارد
مخزن آب میوه گیری: دارد
تنظیمات سرعت: دارد
سایز دهانه ورودی: 75 میلی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...