آبمیوه گیری 4 کاره پاناسونیک panasonic مدل A-M0396

panasonic A-M0396 juicer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: panasonic
  • توان: 1800 وات
  • وزن: 8 کیلوگرم
  • ظرفیت پارچ مخلوط کن: 1.5 لیتر
2,904,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبمیوه گیر چهار کاره پاناسونیک مدل A-M0396 نمونه‌ای با طراحی شیک و قابلیتهایی منحصر به فرد میباشد که به آشپزخانه شما رنگی دگر میبخشد‌. با داشتن همچنین دستگاهی آماده کردن یک آبمیوه طبیعی زمان بر نخواهد بود. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بررسی آبمیوه گیری 4 کاره پاناسونیک مدل A-M0396

وجود موتور قدرتمند 1800 وات واقعی سبب شده است تا آبمیوه گیر پاناسونیک 0396 به عنوان آبمیوه گیری پر قدرت شناخته شود‌. تنها چند ثانیه لازم است تا آبمیوه طبیعی و خنک را در اختیار شما قرار دهد. جنس آبمیوه گیر چهار کاره پاناسونیک استیل است و پس از هربار استفاده میتوانید به سادگی بدنه را تمیز کنید. این مدل 4 کاره میباشد و تنها قابلیت آن آبمیوه گیری نیست. با این محصول شما میتوانید مغزهای مختلف انواع گردو و قهوه و… را به خوبی آسیاب کرده و برای تزئیین انواع کیک و شیرینی از آن استفاده کنید.

قابلیت دیگر این آبمیوه گیر مخلوط کن است‌ و امکان ترکیب کردن انواع میوه ها به شما میدهد‌. کاربردهای این دستگاه آب میوه‌گیر به همین جا ختم نمی‌شود، شما همچنین میتوانید سبزی‌های خشک شده را هم به خوبی و با کیفیتی ممتاز خرد می‌کند. در واقع این محصول از چهار عملکرد ابمیوه گیر و مخلوط کن و خردکن و آسیاب پشتیبانی می کند.

تنظیمات سرعت

پنل آبمیوه گیر پاناسونیک 0396 ولومی چرخشی است و شما میتوانید اطلاعاتی همچون تنظیمات سرعت و خاموش و روشن کردن دستگاه و سرعت پالس را بر روی آن ببینید. این دستگاه دارای 2 دو حالت سرعت است، بنابراین میتوانید میوه‌های نرم را با سرعت کمتر و میوه‌های سفت تر را با سرعتی بیشتر آب بگیرید. برای شروع کار کافی است همه قطعات آب میوه‌گیری را بر سر جای خود قرار داده و دکمه روشن/خاموش را بفشارید.

وجود دهانه بزرگ ورودی میوه تهیه آبمیوه را آسان کرده است. نیازی نیست تمام میوه‌ها را نصف کرده و یا به قسمت‌های مختلف تقسیم نمایید، درسته آن را درون دستگاه آب میوه گیری قرار دهید. این محصول یک نمونه آبمیوه گیری کم صداست و فرآیند آب‌گیری را با حداقل صدا انجام می‌دهد.

 

برند
panasonic
توان
1800 وات
وزن
8 کیلوگرم
ظرفیت پارچ مخلوط کن
1.5 لیتر
ظرفیت مخزن تفاله گیری
2 لیتر
جنس
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
جنس پارچ مخلوط کن: شیشه پیرکسی
جنس پارچ خردکن: شیشه پیرکسی
جنس پارچ آسیاب کن: شیشه پیرکسی
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
نوع آبمیوه گیری
4 کاره * مخلوط کن، غذاساز، آسیاب، و آبمیوه گیری *
سایر مشخصات
قابلیت آب گیری سیب: دارد
سیستم ضد چکه: دارد
عملکرد پالس: دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...