آبمیوه گیری چهار کاره تکنو مدل Ts-312

Techno Te-312 Juicer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: techno
  • ابعاد: 390 × 250 × 160 سانتی‌متر
  • نوع آبمیوه گیری: برقی چهار کاره ( آبمیوه گیری / خردکن / مخلوط کن /...
  • تنظیمات سرعت: 2 سرعت
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبمیوه‌گیری‌ها معمولا به صورت تک‌کاره یا در ترکیب با چند دستگاه دیگر و با کاربری چندگانه تولید می‌شوند. این دستگاه می‌تواند علاوه‌بر قابلیت آبمیوه‌گیری، از امکانات دیگری مثل خردکن، آسیاب یا مخلوط‌کن هم بهره‌مند باشد. مدل‌های چندکاره به‌مراتب پرکاربردتر هستند و مجموعه‌ی کاملی را برای شما به وجود می‌آورند. آبمیوه‌گیری «تکنو» مدل «Ts-312» از مدل‌های چهارکاره‌ی این شرکت است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم.

آبمیوه ‌گیری تکنو مدل «Te-312» یک مجموعه‌ی چهارکاره‌ی پرکاربرد است که علاوه‌بر قابلیت آبمیوه‌گیری، از قطعات مخلوط‌کن، آسیاب و خردکن هم برخوردار است. پارچ شیشه‌ای مخلوط‌کن در برابر تغییرات دمایی مقاومت زیادی دارد. ظرفیت این پارچ به 1.5 لیتر می‌رسد. تکنو با طراحی دهانه‌ی ورودی بزرگ برای آبمیوه‌گیری، اجازه‌ی ورود میوه‌ها را به صورت درسته و بدون نیاز به برش به کاربر می‌دهد. به کمک اهرم پلاستیکی دستگاه می‌توانید راحت‌تر میوه‌ها را به سمت تیغه هدایت کنید. موتور دستگاه با توان 800 وات کار می‌کند و عملکردی قوی دارد. امکان تنظیم سرعت دستگاه در دو سطح وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید بسته به نوع میوه یا سبزیجات مد نظر، سرعت مناسب را برای کار دستگاه انتخاب کنید. به‌علاوه دستگاه Te-312 مجهز به عملکرد پالس است که در مواجهه با مواد سفت و سخت‌تر کاربردی است. در ساخت صافی دستگاه از استیل استفاده شده و این قطعه در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. این مدل به مخزن تفاله‌ی 1.7لیتری مجهز است و به این ترتیب نظافت و تخلیه‌ی دستگاه پس از کار آسان شده است. همچنین یک پارچ پلاستیکی برای نگهداری آبمیوه به همراه این مدل ارائه می‌شود. گنجایش این پارچ دردار به 850 میلی‌لیتر می‌رسد و می‌توانید برای نگهداری آبمیوه در یخچال هم از آن استفاده کنید.


معرفی آبمیوه گیری تکنو مدل Te-312:

دستگاه تکنو مدل Te-312 چیزی بیشتر از یک آبمیوه‌گیری ساده است و از قابلیت‌های متنوعی بهره می‌برد. موتور 800 وات دستگاه با عملکرد پرقدرت و به‌کمک تیغه‌ی برنده‌ی دستگاه به‌راحتی از پس آماده‌سازی مواد مورد نظر شما برمی‌آید. در این مدل حتی امکان تعیین سرعت کارکرد وجود دارد تا بتوانید به بهترین شکل، نتیجه‌ی دلخواهتان را بگیرید. دستگاه  Te-312  در دو سرعت کار می‌کند. از سرعت کند برای میوه‌های نرم یا شل استفاده کنید و مواد سفت‌ و منسجم‌تر را به دور تند دستگاه بسپارید. علاوه‌براین قابلیت عملکرد پالس یا لحظه‌ای هم در این مدل وجود دارد. با فعال‌سازی این حالت دستگاه با شدت و قدرت زیادی شروع به کار می‌کند. می‌توانید از عملکرد پالس برای مواد سفت و سخت استفاده کنید. چهار قطعه‌ی اصلی دستگاه شامل آبمیوه‌گیری، مخلوط‌کن، خرد‌کن و آسیاب می‌شود که در کنار هم مجموعه‌ای کامل را در آشپزخانه‌ی شما تشکیل می‌دهند. اگر واقعا به تمامی این لوازم نیاز دارید، خرید آن‌ها به‌صورت یک مجموعه، از نظر اقتصادی برایتان به‌صرفه‌تر خواهد بود.

قطعات کاربردی

پارچ مخلوط‌کن بزرگ با ظرف مستحکم 1.5 لیتری ساخته شده است. گنجایش این پارچ اجازه‌ی تهیه‌ی 5-6 لیوان نوشیدنی را به شما می‌دهد. جنس این پارچ از شیشه است و مقاومت زیادی در برابر تغییرات دمایی دارد. می‌توانید از ظرف خردکن دستگاه برای خردکردن سریع انواع گوشت و سبزیجات استفاده کنید و به کارهای خود سرعت ببخشید. به‌علاوه برای ریز و پودری‌کردن موادی مثل گردو، بادام و انواع دانه‌های مغذی و تهیه‌ی ادویه‌ی تازه از سبزیجات خشک‌شده می‌توانید روی آسیاب کوچک دستگاه حساب کنید.

ظرف آبمیوه‌گیری قطعه‌ی اصلی این مجموعه است که شامل موتور دستگاه را هم در بر گرفته است. آبمیوه‌گیری Te-312 از ظرف تفاله‌ی مجزا برخوردار است که حجم آن به 1.7 لیتر می‌رسد و قابل جداسازی و تخلیه‌ی آسان است.  یک پارچ مدرج مخصوص در کنار دستگاه قرار دارد که برای نگهداری آبمیوه مناسب است. این پارچ دردار است و درِ جداشونده‌ی آن نظافتش را آسان می‌کند. ظرف آبمیوه‌گیری از جنس پلاستیک ساخته شده و ظرفیت 850 میلی‌لیتر دارد. تکنو با طراحی دهانه‌ی بزرگ برای آبمیوه‌گیری، این امکان را فراهم کرده که بدون نیاز به برش میوه‌ها آن‌ها را داخل دستگاه بریزید. به‌این‌ترتیب نیازی به صرف زمان اضافه برای خردکردن میوه‌ها نیست و در وقت‌تان صرفه‌جویی می‌شود.

برند
techno
ابعاد
390 × 250 × 160 سانتی‌متر
نوع آبمیوه گیری
برقی چهار کاره ( آبمیوه گیری / خردکن / مخلوط کن / آسیاب )
تنظیمات سرعت
2 سرعت
توان
800 وات
ظرفیت پارچ مخلوط کن
1.5 لیتر
سایر مشخصات
مجهز به سوئیچ ایمنی
سیستم محافظت در برابر گرمای بیش‌ازحد
دارای عملکرد پالس
مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ
جنس تیغه (صافی) استیل ضد زنگ
پایه ضد لغزش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...