گوشت کوب برقی سه کاره گوسونیک مدل GSB-842

Gosonic GSB-842 Hand Blender

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: برند: gosonic توان مصرفی: 850 وات گنجایش مخزن خردکن: 500 میلی لیتر ظرفیت لیوان مندرج: 800 میلی لیتر جنس تیغه: استیل ضدزنگ جنس پایه گوشت کوب برقی: استیل ضدزنگ گوشت کوب برقی: دارد خردکن: دارد همزن: دارد قابل استفاده برای انواع غذای گرم و سرد دارای همزن نرمبرای تهیه سس، خامه و دوغ تعداد سرعت: 2 سرعته حالت توربو: دارد تعداد تیغه خردکن: 4 تیغه جنس تیغه خردکن: استیل ضد زنگ
990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از مجهزترین انواع گوشت کوب برقی، گوشت کوب برقی سه کاره نوال مدل 842 است که دارای توان 850 وات میباشد. در این مدل گوشت کوب علاوه بر لیوان مدرج، یک همزن برقی، خردکن و چند تیغه برای رنده وجود دارد. تیغه‌های این گوشت کوب برقی در دو مدل عمودی و افقی هستند و  به بهترین وجه، مواد غذایی را بدون له شدن خرد می‌کنند. موتور این نوع گوشت کوب برقی،  پر قدرت بوده و سرعت تنظیم موتور نیز دارد. مدل سه کاره گوشت کوب برقی به شما علاوه بر آبمیوه، پوره سیب زمینی، سبزیجات خرد شده و صیفی‎جات رنده شده را بدون آن که له شده باشند، تحویل می‌دهد. البته با همزن برقی آن نیز می‌توانید تخم مرغ‌ها را هم بزنید و یا سس تهیه کنید. خلاصه گوشت کوب برقی سه کاره هر آنچه نیاز دارید را در یک بسته کوچک اما کارآمد، در اختیارتان قرار می‌دهد.

مشخصات
برند: gosonic
توان مصرفی: 850 وات
گنجایش مخزن خردکن: 500 میلی لیتر
ظرفیت لیوان مندرج: 800 میلی لیتر
جنس تیغه: استیل ضدزنگ
جنس پایه گوشت کوب برقی: استیل ضدزنگ
گوشت کوب برقی: دارد
خردکن: دارد
همزن: دارد
قابل استفاده برای انواع غذای گرم و سرد
دارای همزن نرمبرای تهیه سس، خامه و دوغ
تعداد سرعت: 2 سرعته
حالت توربو: دارد
تعداد تیغه خردکن: 4 تیغه
جنس تیغه خردکن: استیل ضد زنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...