چای ساز روهمی بوش bosch مدل BH-1666

bosch bh-1666 tea maker

دسته : چای ساز
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bosch
  • ابعاد: 35*23*23 سانتی متر
  • توان: 1800 وات
  • حجم کتری: 2.5 لیتر
1,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چای ساز (BH-1666 ) یکی از شیک ترین و با کیفیت ترین چای ساز های موجود در بازار می باشد. این چای ساز به دو قسمت متفاوت تفکیک می شود. کتری و قوری اجزای تشکیل دهنده اصلی می باشند، که در این مدل بر روی هم قرار داده می شوند. در ادامه شما را بیشتر با این محصول آشنا خواهیم کرد.

بررسی چای ساز روهمی بوش bosch مدل BH-1666: 

کتری از دو بخش کلی تشکیل شده است. قسمت اول مربوط به قسمت پایینی کتری می شود، که در داخل آن مدارات الکترونیکی و همچنین المنت های قرار گرفته است و عمل انتقال حرارت درآن صورت می گیرد . ساختار پایه به شیوه ای می باشد که کتری بتواند در محور خود با زاویه 360 درجه بچرخد و هیچ محدودیتی برای چرخش آن وجود ندارد.

دومین قسمت کتری شامل محفظه شیشه ای آن است که ساختار شیشه از جنس بوروسیلیکات (پیرکس) می باشد و مقاومت بالایی در برابر حرارت و دمای بالا و آسیب های شیمیایی دارد که بهترین گزینه برای ساخت محفظه شیشه ای و شفاف چای ساز می باشد. دستگیره کمانی کتری از جنس مرغوبی تهیه شده و استحکام بالا و همچنین خاصیت لغزش روی دستگیره تا حد ممکن پایین می باشد.

قسمت بالا یعنی قوری نیز از جنس بورو سیلیکات (پیرکس ) ساخته شده ، و مقاومت بالای در برار ضربه و شکستن دارد و بر روی قسمت بالایی کتری قرار می گیرد و حرارت لازم را از این قسمت جذب می نمایید. در قسمت داخلی قوری نیز یک صافی از جنس استیل برای آن تعبیه شده است که از بیرون آمدن برگ چای جلوگیری می کند.

یکی از نکاتی که شایان ذکر می باشد مصرف انرژی پایین نسبت به کارایی و توانایی بالا در جوش آوردن چای در بازه زمانی کوتاهی با این چای ساز بوش است.

توان بالا

قدرت چای ساز روهمی بوش 1800 وات است. این قدرت موجب آماده سازی آب جوش در کمترین مدت زمان میشود. به همین دلیل در صورت نیاز به تهیه چایی، در سریع ترین زمان چای آماده شده و نیاز به صرف مدت زمان طولانی نخواهد بود.


تنظیم دما

قابلیت تنظیم در چای ساز روهمی بوش از دیگر ویژگی های این محصول است. با این قابلیت آب موجود در کتری با دمای مورد نظر کاربر آماده خواهد شد.

شما هم اکنون میتوانید این محصول را مناسبترین قیمت در فروشگاه لوازم خانگی مرزچه خریداری نمایید.


برند
bosch
ابعاد
35*23*23 سانتی متر
توان
1800 وات
حجم کتری
2.5 لیتر
حجم قوری
1 لیتر
جنس بدنه کتری و قوری
پیرکس
طول سیم
50 سانت
نوع چای ساز
روهمی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...