همزن دستی پایه دار نوال مدل mxr-3515

newal mxr-3515 hand mixer

دسته : همزن
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: newal
  • توان: 300 وات واقعی
  • تنظیمات سرعت: 6 حالت سرعت مختلف
  • نوع همزن: همزن دستی پایه دار
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 همزن برقی نوال مدل mxr-3515 با داشتن موتور قوی 300 وات واقعی مواد شما را در سریعترین زمان هم میزند و بسیار سریع آماده میکند. با این میکسر بسیار قوی که موتور آن از نوع توربو است میتوانید سرعت را تنظیم و افزایش دهید. این دستگاه دارای 6 حالت تنظیم سرعت میباشد که میتوانید بر اساس نیاز و با توجه به سختی مواد سرعت آن را تنظیم نمایید. ما این همزن کیفیت بالا را به شما پیشنهاد میدیم زیرا هم سرعت و قدرت بالایی دارد و هم جنس بدنه ( استیل ضد زنگ و پلاستیک فشرده ) و قطعات آن بسیار محکم است که باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود . همچنین با دیزاینی بسیار شیک و زیبا همراه با پایه طراحی شده است که بین لوازم آشپزخانه شما جلوه ی زیبایی را خواهد داشت. هم زن دستی نوال دارای گواهینامه معتبر استاندارد CE می باشد.

نوال نام تجاری یکی از شرکت های معروف ترکیه است که پیشرو در ارائه لوازم خانگی در محصولات صنعتی است. تنوع محصولات شرکت نوال بالغ بر ۴۰۰ قلم است. مرکز نمایندگی و توسعه برند نوال در ترکیه قرار دارد. برند نوال در خرداد ماه سال ۱۳۸۰ در زمینه‌ی طراحی و‌ تولید لوازم خانگی برقی فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی‌ است، با ایجاد کارگاه‌تولیدی فعالیت خود را ادامه داده و سعی‌ بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی مرغوب و بسیار با کیفیت را داشته است. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به جارو برقی، آون توستر، جاروشارژی، ساندویچ‌ساز، پنکه، بخاری، هم‌زن ، سرخ کن و… اشاره کرد.

برند
newal
توان
300 وات واقعی
تنظیمات سرعت
6 حالت سرعت مختلف
نوع همزن
همزن دستی پایه دار
تعداد سری
2 عدد
سایر مشخصات
اقلام همراه: خمیر زن – همزن
دارای گواهینامه استاندارد CE
جنس بدنه: استیل ضد زنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...