سشوار پاناسونیک panasonic مدل PA-3004

panasonic pa-3004 hair dryer

دسته : سشوار
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: panasonic
  • توان: 8500 وات
  • وزن: 500 گرم
  • طول کابل: 2 متر
340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سشوار پاناسونیک مدل pa-3004 دارای کاربری حرفه ای و سالنی است که متناسب با نیازهای روز مد برای آرایشگران و پیرایشگران حرفه ای و سالن داران می باشد. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد

بررسی سشوار پاناسونیک panasonic مدل PA-3004:

توان این سشوار پرقدرت 8500 وات می باشد. حرارت این سشوار قدرتمند رمینگتون ، قابلیت تنظیم در چند حالت مختلف را دارد و اگر نیاز به حرارت های بالا و یا پایین داشته باشید، این سشوار پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و می توانید با تنظیم درجه حرارت، حرارت مطلوب خود را بدست آورید. اگر برای حفظ فرم مو به باد سرد نیاز داشته باشید، این سشوار قابلیت ایجاد باد سرد را نیز دارد و می توانید از آن استفاده کنید.  سشوار پاناسونیک دارای حلقه آویز نیز می باشد و می توانید پس از اتمام کار با سشوار، آن را از حلقه آویز، آویزان کرده و نگران شلوغی محل کار خود نباشید. این سشوار با قابلیت و قدرتمند دارای یک سری متمرکز کننده باد سشوار می باشد و برای ایجاد فرم و استایل های خاص می توانید از آن استفاده کنید.

برند
panasonic
توان
8500 وات
وزن
500 گرم
طول کابل
2 متر
نوع موتور
DC
سایر مشخصات
قابلیت یونیزه کردن موها
حلقه آویز
پرتاب باد بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...