سرویس قابلمه 10 پارچه گرانیتی زیو مدل Z_7660 طرح کاسرول

zio z_7660 Casserole cookware set

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Zio
  • طرح: Casserole
  • تعداد: 10 پارچه
  • جنس بدنه: گرانیتی
4,194,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بدون شک زیو ترکیه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ظروف و قابلمه می باشد که در تمام سال های عمر خود، بر دانش طراحی و ساخت سرویس های قابلمه متنوع و متفاوت افزوده است. از بهترین ویژگی های این شرکت، بخش تحقیق و توسعه فعال آنها می باشد که موجب افزایش کیفیت بسیار زیاد سرویس های قابمله آنها شده است. سرویس قابلمه 10 پارچه گرانیتی زیو Z-7660  یا به اختصار همان مدل 7660 از طراحی های این شرکت است که تولید و روانه بازار شده است. به جرات می توان گفت که این سرویس قابلمه یکی از شکیل ترین و زیباترین سرویس های قابلمه های  ساخته شده تا اکنون می باشد.

بررسی کلی سرویس قابلمه ۷۶۶۰ زیو

1. در حالت کلی تا به امروز شرکت زیو ، سرویس های قابلمه  خود را در سه طرح کلی طراحی و تولید کرده است . سری الماسی یا Diamond ، سری چوبی یا wooden و سری اسکار . این سرویس قابمله 7660 زیو ، جزو سری چوبی بوده که دارای دست های چوبی است و خود گرانیت نیز به طرح چوب می باشد .

2. جنس بدنه این سرویس قابلمه از گرانیت می باشد . سرویس های گرانیتی مزایای هر سه سرویس های سرامیکی ، استیل و تفلون را دارند و جالب اینجاست که معایب آنها را ندارند . سرویس های سرامیکی ، گرما را به صورت یکنواخت پخش می کنند و یه یک پخت سه بعدی را نتیجه می دهند ، اما پس از گذشت مدتی ، ممکن است از خاصیت نچسپ بودنشان کاسته شود . سرویس های استیل نیز قدرت چسپندگی بسیار کمی دارند و غذا را سریع جوش می آورند که ممکن است طعم نهایی غذا را تغییر دارند . سرویس های تفلونی اگرچه خاصیت نچسپ بودن مقامی دارند ، اما در آنها نیز باید از قاشق های مخصوص استفاده کرده چرا که با کوچکترین خراش ، از قدرت نچسپ بودنشان کاسته می شود و ماده تفلونی ممکن است با غذا ترکیب شده که از نقطه نظر سلامتی ، خطرناک است .

3. اما سرویس های گرانیتی ، خاصیت نچسپ بودن خود را برای سال های متمادی نگه می دارند . جالب اینجاست گرما را نیز به صورت یکنواخت پخش کرده و در هنگام استفاده از آنها نیاز به قاشق خاصی نیست ، از این رو برای سلامتی نیز هیچ ضرری ندارند . سرویس ۷۶۶۰ زیو ، از گرانیت ساخته شده است.

4. ابعاد، قطر و عمق قابلمه ها به شرح زیر میباشد:
* قابلمه با قطر 20 سانتی متر، عمق 9.4 سانتی متر و حجم 2.9 لیتر
* قابلمه با قطر 24 سانتی متر، عمق 11.2 سانتی متر و حجم 5 لیتر
* قابلمه با قطر 28 سانتی متر، عمق 13 سانتی متر و حجم 7.9 لیتر
، قابلمه با قطر 32 سانتی متر، عمق 14.8 سانتی متر و حجم 11.8 لیتر

*ماهیتابه با قطر 28 سانتی متر، عمق 8 سانتی متر و حجم 4.8 لیتر

برند
Zio
طرح
Casserole
تعداد
10 پارچه
جنس بدنه
گرانیتی
جنس درپوش
شیشه محکم
ظرفیت
۲.۹ لیتر
۵ لیتر
۷.۹ لیتر
۱۱.۸ لیتر
و ماهیتابه به ظرفیت ۴.۸ لیتر
قطر
قطر قابلمه: ۲۰- ۲۴ -۲۸- ۳۲ سانتی متر
قطر ماهیتابه: ۲۸ سانتی متر
عمق
۹.۴، ۱۱.۲، ۱۳، ۱۴.۸ و تابه ۴.۸ سانتی متر
سایر مشخصات
دسته های کاملا عایق چوبی و درب شیشه ای با روزنه تخلیه بخار
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...