خردکن ۳.۳لیتری تیغه تیتانیومی سیلور کرست مدل Sl-2022

silver crest SL-2022 grinder

دسته : خرد کن
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: برند: Silver crest توان ۱۸۰۰ وات واقعی ظرفیت: ۳.۳ لیتر جنس تیغه: طلایی و تیتانیوم فوق العاده با کیفیت تیغه پرس و قابلیت نگه داری در یخچال تعداد تیغه ها: چهار تیغه بسیار تیز و قوی جنس شیشە: پیرکس مقاوم دو سرعت چرخش مناسب برای خرد کردن گوشت، سبزیجات، پیاز و همه ی مو...
24%
1,300,000
994,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خردکن 3.3 لیتری سیلور کرست مدل sl-2022 دارای توان موتور 1800 وات است که انواع سبزیجات و گوشت را به راحتی خرد میکند. تفاوت این محصول با خردکن های دیگر موتور بسیار بادوام و قدرتمند و تیغه های بسیار برنده و تیز تیتانیومی آن است که هر مواد غذایی که فکرش را بکنید در کمتر از چند ثانیه کاملا خرد خواهد کرد. از دیگر مزایای تیغه تیتانیومی میتوان به با دوام بودن آن اشاره کرد که میتوانید به راحتی تا چند سال از آن استفاده کنید و تیغه ها خاصیت برندگی خود را از دست ندهند. کاسه این مدل خردکن از جنس شیشه پیرکس است که در مقابل ضربات فیزیکی احتمالی بسیار مقاوم میباشد. مزیت کاسه شیشه ای نسبت به نوع استیل آن این است که میتوان درون آن را دید و کیفیت کار را مشاهده کرد. حجم کاسه این مدل خرد کن برابر 3 لیتر است که برای همه کارهای آشپزخانه و خانواده نسبتا پر جمعیت مناسب است.

مشخصات
برند: Silver crest
توان ۱۸۰۰ وات واقعی
ظرفیت: ۳.۳ لیتر
جنس تیغه: طلایی و تیتانیوم فوق العاده با کیفیت
تیغه پرس و قابلیت نگه داری در یخچال
تعداد تیغه ها: چهار تیغه بسیار تیز و قوی
جنس شیشە: پیرکس مقاوم
دو سرعت چرخش
مناسب برای خرد کردن گوشت، سبزیجات، پیاز و همه ی مواد غذایی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...