جاروبرقی پاناسونیک panasonic اصلی مالزی مدل MC-CG713

panasonic MC-CJ713 Vacuum Cleaner

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: panasonic
  • ابعاد: 500x320x265 میلی‌متر
  • توان: ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • محدوده میزان صدا: 65-70 دسی بل
6,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جارو برقی پاناسونیک Panasonic مدل MC-CG713 با توان 2000 وات پاکیزگی و تمیزی را به منزل شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که این محصول دارای چند مدل مختلف و فیک است که خوشبختانه فروشگاه مرزچه جنس اصلی و ساخت مالزی را با بهترین قیمت در خدمت شما قرار داده است! در در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

معرفی جاروبرقی پاناسونیک panasonic مدل MC-CG713

جارو برقی پاناسونیک Panasonic مدل MC-CG713 با توان 2000 وات پاکیزگی و تمیزی را به منزل شما به ارمغان می آورد. چرخ های جارو برقی پاناسونیک بسیار روان هستند و جارو برقی را به راحتی حرکت می دهند. بنابراین با حرکت شما جارو به سهولت پشت سرتان می آید و شما می توانید هر کجای منزل را به آسانی جارو بکشید. این جارو دارای محفظه قرارگیری سیم می باشد که با فشار کمی بر دکمه سیم جمع کن، سیم به سرعت جمع می شود.

لوله تلسکوپی جاروبرقی

این جارو برقی دارای یک لوله تلسکوپی فلزی است که می توان با استفاده از آن ارتفاع دسته جارو برقی را افزایش داد.

سری جارو جاروبرقی مدل MC-CG713

این جارو برقی دارای 4 سری می باشد که هر کدام قابلیت های خاصی دارند. با استفاده از نازل کف می توانید سطح فرش و موکت را جارو بکشید. برس گرد گیری مناسب گرد گیری سطوح می باشد. نازل درز مخصوص نظافت شکاف های بین مبلمان، گوشه های مبل و شکاف های کف می باشد. نازل درز را می توان به انتهای لوله منحنی شکل وصل نمود.

این جارو برقی دارای کیسه 6 لیتری مخصوص جمع آوری گرد و خاک می باشد، این کیسه قابل شستشو است. از قابلیت های این جارو برقی امکان وصل کردن لوله خرطومی به پشت دستگاه و استفاده از قابلیت فوت کردن آن می باشد. بدین ترتیب با استفاده از باد خروجی جارو برقی می توان ، گرد و خاک نشسته بر روی پرده و یا میز و کتاب را فوت کرد.

فیلتر هپا

فیلتر هپا در قسمت پشتی جارو برقی نصب شده است. این فیلتر ذرات بسیار ریزی که ممکن است در هوای خارج شده موجود باشند را جذب می کند. بهتر است فیلتر هپا را سالی یکبار تعویض کنید. برای پیشگیری از آسیب دیدن فیلتر از شستن آن خودداری کنید.

شما مشتریان عزیز هم اکنون میتوانید این محصول را در 4 رنگ مختلف از فروشگاه لوازم خانگی مرزچه با مناسبترین قیمت خریداری نمایید.

برند
panasonic
ابعاد
500x320x265 میلی‌متر
توان
۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
محدوده میزان صدا
65-70 دسی بل
نوع جاروبرقی
کیسه دار
طول کابل
۵ تا ۱۰ متر
گنجایش مخزن جارو برقی
6 لیتر
سایر مشخصات
قابلیت تنظیم قدرت مکش
مجهز به لوله تلسکوپی جادویی
مجهز به فیلتر آنتی باکتریال
سیم جمع کن خودکار
نشانگر پر بودن مخزن
کیسه قابل شستشو
نازل گرد گیری و نازل مخصوص درز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...