توستر gosonic گوسونیک 60 لیتری مدل Geo-660

gosonic geo-660 toaster

دسته : توستر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: gosonic
  • ابعاد: ۴۱۰ * ۶۰۰ * ۴۶۰ میلی متر
  • وزن: 19 کیلوگرم
  • توان: 1837 وات
5,788,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توستر 60 لیتری گوسونیک GEO-660 یکی از بهترین توسترهای شرکت گوسونیک ساخت ترکیه است که توان مصرفی 1837 وات رو در خودش داره و بسیار قدرتمند عمل پخت و کباب کردن را انجام میدهد. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

این محصول دارای ظرفیت 60 لیتری بوده که برای انواع طبخ غذا در تمامی اندازه ها مناسب می باشد. توان 1837 واتی این محصول به شما این اطمینان را می دهد که هر نوع غذایی در هر مقداری را به راحتی آماده کنید. درب دوجداره آن از جنس پیرکس بوده که طبق گفته های شرکت گوسونیک شیشه های آن تحت هیچ شرایطی به موجب داغ شدن نشکنه و راندمان بالا و فرار حرارتی بسیار پایین را در خدمت شما قرار می دهد.

این توستر، دارای 3 چرخک آنالوگ بوده که هرکدام به ترتیب عمل تنظیم دما، تایمر و نوع حرکت المنت ها و جوجه گردان را بر عهده دارند. یکی دیگر از مزایای این محصول، دارا بودن فن کانوکشن است که باعث گردش هوا شده و حرارت را از چهار طرف به غذای شما وارد می کند. و باعث پخت یکنواخت غذای شما می شود. یک عدد سینی از نوع لعاب دار گرد و یک صحفه گریل داخل محصول قرار دارد که بستگی به نیاز خود می توانید از هرکدام استفاده کنید.

تایمر این محصول را می توانید از 1 تا 90 دقیقه تنظیم کرده و هنگام تمام شدن زمان تعیین شده، شما را مطلع خواهد کرد. همانگونه که گفته شد این دستگاه دارای حالت گریل می باشد و با دارا بودن دو سینی مخصوص گریل کردن مواد غذایی شما می توانید انواع گوشت ها و انواع سبزیجات خود را با این دستگاه با بهترین روش گریل کنید.


برند
gosonic
ابعاد
۴۱۰ * ۶۰۰ * ۴۶۰ میلی متر
وزن
19 کیلوگرم
توان
1837 وات
نوع پنل
آنالوگ
ظرفیت
60 لیتر
تعداد قفسه
2 عدد
توضیحات تایمر
90 دقیقه
سایر مشخصات
دارای عملکرد جوجه گردان / کانوکشن
دارای 1 سینی گود 1 سینی گریل لعاب دار
استفاده همزمان دو طبقه
مجهز به فن کانوکشن
دارای المنت و هیتر پوشش بیرونی الکترواستاتیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...