اسپرسوساز گوسونیک مدل Gem-868

gosonic gem-868 espresso maker

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: gosonic
  • ابعاد: 280 × 210 × 240 میلی‌متر
  • توان: 1350 وات
  • فشار بخار: 20 بار
3,695,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 مثل یک حرفه ای دم کنید! هر کدام را که ترجیح می دهید! این دستگاه امکان تهیه نوشیدنی های معتبر و با کیفیت همچون اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو و ... را درست همانطور که در کافه ها سرو می شود را مهیا می کند و می توان از نوشیدن قهوه های مورد علاقه خود در محیط خانه و یا کار نهایت لذت را برد. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بررسی اسپرسوساز گوسونیک مدل Gem-868:

اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-868، وسیله ای زیبا و کاربردی است که با بهره گیری از توان 1350 وات، امکان تهیه دو فنجان قهوه خوش طعم را میسر می کند. این مدل با طراحی کم حجم و کوچک، به زیبایی بر روی میز آشپزخانه ها، بدون اشغال فضای زیاد قرار می گیرد. فشار حرفه ای 20 بار، ارائه نتایج با کیفیت را تضمین می کند و به لطف کنترل های قابل تنظیم می توان تنظیمات را مطابق با سلیقه شخصی ایجاد کرد.

مخزن 1.5 لیتری متحرک کاملا ایده آل بوده و به راحتی از اسپرسوساز Gosonic GEM 868 جدا شده و قابل پر شدن و اتصال مجدد خواهد بود. همچنین سطح آب برای از بین بردن حدس و گمان به راحتی قابل مشاهده می باشد. با تنطیم دستی می توان بخار و شیر را با هم مخلوط نمود و یک کف غنی و خامه ای برای نوشیدنی های دارای بافت یکنواخت درست کرد. سیستم پیشرفته کاپوچینو، دمای مطلوب را حفظ می کند. بنابراین می توان فنجان ها را یکی پس از دیگری به سهولت آماده سرو کرد. گوسونیک سینی چکه گیر با قابلیت جداسازی را برای این محصول طراحی کرده تا تمیز کردن آن آسان تر گردد و ناگفته نماند، شستشوی تمامی قطعات در ماشین ظرفشویی بلامانع بوده و ایمن می باشند.
 

برند
gosonic
ابعاد
280 × 210 × 240 میلی‌متر
توان
1350 وات
فشار بخار
20 بار
ظرفیت مخزن
1.5 لیتر
نوشیدنی های قابل تهیه
آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو، شیر گرم
طول سیم
1.5 متر
جنس بدنه
فلز و پلاستیک
پنل
دارای یک ولوم چرخشی جهت کنترل میزان بخار و سه کلید فشاری برای روشن و خاموش کردن
سایر مشخصات
سینی چکه گیر: دارد
سیستم خاموشی خودکار: دارد
سیستم کاپوچینو ساز: دارد
امکان تهیه کف خامه ای
قابلیت تولید کف شیر : دارد
مجهز به گرم نگهدارنده فنجا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...