اتو بخار دستی و شارژی 2200 وات دایتون پلاس مدل DP-517

douyton dp-517 Steam iron

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: douyton+
  • ابعاد: 35 × 15 × 18 سانتی متر
  • گارانتی: 18 ماه خدمات پس از فروش
  • توان: 2200 وات
900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اتو بخار دستی ۲۲۰۰ وات دایتون پلاس DP-517 یکی دیگر از محصولات خوب و بصرفه شرکت دایتون پلاس می باشد. این اتو بخار دستی بواسطه قدرت ۲۲۰۰ وات خود میتواند میزان بخار دهی عالی به لباس های شما بدهد و یک اتوی دستی با کارایی عالی برای لباسهای شما باشد. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

اتو بخار دایتون پلاس در قدم اول به خاطر زیبایی‌ و ترکیب رنگی خاصش، جلب‌توجه می‌کند؛ ترکیب رنگی که معمولا بین اتوهای بخار معمول نیست. زیرا در این ظاهر خاص و هیجان‌انگیز، قدرت و امکانات خوبی هم تعبیه ‌شده است. قدرت این اتو به حدی است که می‌تواند به‌ سرعت به دمای مورد نظر برسد و حتی آب را برای تولید بخار به حرارت مطلوب برساند.

از ویژگی های خوب این اتو بخار های شارژی این است که میتوان در هر دو حالت عمودی و افقی اتوکشی کرد. اتو بخار در حالت عادی به صورت عمودی قابل استفاده است اما اهمیت اتو کردن به صورت افقی در این است که می توانید پرده ها را نیز بدون نیاز به پایین کشیدن در همان حالت ایستاده اتوکشی کنید. سیستم بخاردهی عمودی Vertical steam امکان اتو کردن لباس و پرده و … را در حالت عمودی فراهم می آورد و لازم نیست حتما لباس ها را بصورت افقی روی میز بگذارید. از ویژگی های بارز این محصول سیستم هوشمند محافظت لباس در برابر سوختگی است.

همچنین این محصول مجهز به قابلیت استفاده بدون سیم ( شارژ حرارتی) است. این محصول در دو رنگ منحصر به فرد عرضه و روانه ی بازار شده است. سیم برق این اتو از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه پشتیبانی می کند و به راحتی می توان در حین اتو زدن اتو را حرکت داد. کفه ی اتو از جنس سرامیک می باشد و حرکتی روان و سریع بر روی سطوح پارچه و لباس دارد که اصلا به لباس نمی چسبد و به هیچ عنوان لباس ها را نمی سوزاند.



برند
douyton+
ابعاد
35 × 15 × 18 سانتی متر
گارانتی
18 ماه خدمات پس از فروش
توان
2200 وات
وزن
2 کیلوگرم
سایر مشخصات
مجهز به سیستم هوشمند ( محافظت در برابر سوختگی لباس )
استفاده بدون سیم ( شارژ حرارتی)
سیستم ضد چکه
خاموش شدن اتوماتیک در صورت استفاده نکردن
دارای کلید رسوب گیر اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...