آبسردکن ایستاده جنرال هاوس CH-104

General House CH-104 water cooler

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: general house
  • وزن: 14 کیلوگرم
  • ابعاد: 340×32×990
  • توان: توان آب‌ سردکن: 110 وات توان آب‌ گرم‌کن: 580 وات
7,848,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آبسردکن ایستاده جنرال هاوس (General House) مدل CH-104 دستگاهی بسیار شیک، خاص و البته کاربردی به همراه قابلیت های جالب است. محصولی که در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه و در طی همین بازه چندم ماهه به فروش های قابل توجهی دست پیدا کرد. آب سردکن جنرال از استحکام بسیار بالایی برخوردار و دارای مصرف برق پایین همراه با صدای بسیار کمی میباشد فقط به میزان ۵۳ دسی بل. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بررسی آبسردکن جنرال هاوس CH-104

شرکت جنرال برای این محصول ویژه دو رنگ رو در نظر گرفتـه سفید و نقره ای که حق انتخاب بازتری در اختیار شما قرار خواهد داد. رنگ های بسیار زیبا با بدنه ای تمام آلومینیوم که از استحکلام بسیار بالایی بهره میبرد و باعث آسودگی خاطر شما میشود. آبسردکن جنرال هوس General House CH-104 قابلیت استفاده برای مصارف خانگی و دارای را دارد.

سیستم آب سردکن جنرال هاوس قابلیت اسـتفاده به سه حالت مختلف را دارد برخلاف مدلای دیگر شرکت ها که تنها از قابلیت خنک کردن برخوردارند. این سه حالت عبارتند از :

  • شیر سرد
  • ولرم
  • آب جوش

از قابلیت های ویـژه آبسردکن جنرال هاوس میتوان به سیستم امنیتی کنترل درجه حرارت آن اشاره نمود و محافظ شوک الکترونیکی برای امنیت بالاتر دستگاه. دستگاه قابلیت استفاده از منبع آب فیلتر دار را دارد در هر اندازه و لیتری که باشد اما به همراه خود دستگاه فروخته نمیشود. در واقع بدون فیلتر منبع دار میباشد و شما میتوانید برا خرید آن تیکت بزنید.

آبسردکن ایستاده جنرال جنرال هاوس CH-104 دارای یک صحفه نمایش مشکی رنگ دیجیتالی است که عملکرد حالت کاری را نشان میدهد. نکته قابل توجه در آب سردکن ۱۰۴ جنرال هوس این است که بدانید این محصول به صورت لمسی نیست و با اهرم فشاری عمل میکند. سه دکمه فشاری روی این آبسردکن وجود دارد که با فشار هر کدام آب از نازل پایین خارج میشود.

طرز کار آبسردکن جنرال هوس

خروجی آب داغ این دستگاه به پنج لیتر در ساعت می‌رسد و این میزان برای آب سرد سه لیتر در ساعت است دمای آب داغ بین ۸۰ تا ۹۵ درجه.

این میزان برای آب سرد معادل ۵ تا ۳ درجه خواهد بود. سیستم محافظ آبسردکن در برابر نوسانات برق بسیار حساس و دستگاه را در برابر شوک های الکتریکی محافت میکند. مدت زمانی که نیاز خواهد بود تا دستگاه در حالت روشن شدن خروجی آب بدهد (منظور اولین بار روشن شدن ان است) برای آب گرم و سرد به ترتیب به این صورت میباشد

  • آب گرم معادل ۵ دقیقه
  • آب سرد حدودا ۷ دقیقه

 

موتور آبسردکن

مجهز بودن به یک کمپرسور بسیار پرقدرت از نوع Danfu با مخزن فولادی بهترین انتخاب برای این آبسردکن بوده که جنرال هوس General House در نظر گرفت. توان آبسردکن معادل ۱۱۰ وات میباشد و این میزان برای آب سرد معادل ۵۸۰ وات خواهد بود.نوع فیلتری که برای آین آب سرد کن تعریف شـده به صورت کربنی است. بدون شک آبسردکن ایستاده جنرال هاوس CH-104 انتخابی ویژه برای همه خواهد بود.

 

سخن نهایی

خرید یک آبسردکن خوب مستلزم آن است که ویژگی های قابل توجهی در خود داشته باشد و این همان چیزیست که در آبسردکن ایستاده جنرال هاوس وجود دارد. شاید بشه گفت تنها رقیب آین محصول آبسردکن گوسونیک ۵۲۶ خواهد بود فروشگاه جوانرود آنلاین خرید این محصول ویژه رو به شما خریداران محترم توصیه می نماید و آرزومندیم که از خرید آن نهایت استفاده رو ببرید

 در صورت زمان و تحویل گرفتن اول هوا گیری آن در حالت خاموشی انجام و بعد از ۲۴ ساعت روشن شود که گاز دستگاه ثابت شود.

برند
general house
وزن
14 کیلوگرم
ابعاد
340×32×990
توان
توان آب‌ سردکن: 110 وات
توان آب‌ گرم‌کن: 580 وات
نوع موتور
کمپرسور قدرتمند danfu
فرکانس
50 هرتز
ولتاژ ورودی برق
220 ولت
خروجی
آب سرد
آب گرم
آب ولرم
نوع آبریز
دکمه ای
نوع پنل
دیجیتالی LCD
سایر مشخصات
میزان گنجایش مخزن : 5 لیتر
گنجایش مخزن آب‌سرد : 3 لیتر
دارای دکمه ایمنی آب گرم
مجهز به سنسور حرارتی برای آب گرم و آب سرد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...